Epson Print Admin

Bezbedno okruženje u kombinaciji sa administrativnim interfejsom koji se lako koristi, a povećava produktivnost i efikasnost i omogućava ostvarenje ekoloških ciljeva.

EPSON PRINT ADMIN

Kontrola, bezbednost i efikasnost

Epson Print Admin je serversko rešenje koje stvara bezbedno okruženje za štampanje, skeniranje i kopiranje potvrđivanjem identiteta korisnika uz pomoć čitača kartica, podataka za prijavljivanje/lozinki i PIN kodova. Takođe nudi dodatne funkcije, kao što su „skeniraj i pošalji mi”, obaveštenja za obuku korisnika i poboljšane administrativne alatke koje podstiču povećanje produktivnosti i efikasnosti i ostvarenje ekoloških ciljeva.

Napredne funkcije tokova rada omogućavaju administratorima da jednostavno kreiraju profile skeniranja uz snimanje, obradu i isporuku dokumenata na unapred definisana odredišta, uključujući usluge čuvanja u oblaku. Automatizovano snimanje omogućava kreiranje pretraživih PDF i PDF/A dokumenata na 29 jezika, razdvajanje poslova bar-kodovima, imenovanje fascikli i dokumenata pomoću zonskog OCR-a, upotrebu bar-kodova, preskakanje praznih stranica i još mnogo toga.

Prednosti korišćenja rešenja Epson Print Admin

  • Povećanje produktivnosti

    Uštedite vreme tako što ćete korisnički interfejs prilagoditi profilima zaposlenih. Jednim dodirom na dugme, funkcija „skeniraj i pošalji mi” šalje skenirane dokumente proverenim korisnicima. Opcija čuvanja skeniranih dokumenata u unapred definisanim fasciklama onemogućava njihovo pogrešno smeštanje i poboljšava korisničko iskustvo.

  • Bezbedno korišćenje uređaja

    EPA omogućava potvrdu identiteta korisnika, tako da vas štiti od neovlašćenog pristupa i obezbeđuje sigurno štampanje, skeniranje i kopiranje.

  • Lako upravljanje

    EPA nudi napredne funkcije štampanja, kopiranja i skeniranja putem jednog veb-interfejsa. Ovaj softver omogućava jednostavan pristup i lako se koristi, tako da brzo možete pripremiti grupu štampača za optimizovani rad.

  • Laka integracija

    EPA se lako integriše u postojeću IT infrastrukturu sa lokalnom bazom korisnika ili uslugama direktorijuma, kao što su Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Cloud Directory, Google Secure LDAP.

  • Manje otpada

    Softver EPA omogućava štampanje dokumenata tek kad korisnik odobri štampanje sa svog kompatibilnog uređaja. Na ovaj način izbegavate rizik da na štampaču ostavite privatne informacije, a istovremeno smanjujete količinu papira koji se koristi i štedite resurse i vreme jer nema nepotrebnog štampanja.

  • Obrazovanje zaposlenih

    Podesite obaveštenja da biste edukovali korisnike o odgovornom štampanju i tako rešite problem nepotrebnog štampanja u boji u trenutku kreiranja zadatka štampanja.

  • Kontrola i nadzor troškova

    Uz softver EPA koji donosi ugrađena rešenja za uštedu troškova, sva kontrola je u vašim rukama. Pristupite izveštajima iz bilo kog veb-pregledača ili zakažite njihovo automatsko generisanje i slanje na vašu adresu e-pošte. Upotrebljavajte standardizovane izveštaje koje nudi EPA ili kreirajte izveštaje koristeći sopstvene podatke. Iskoristite prednosti naprednih funkcija za određivanje kvota i kodove za kreditne kartice i fakturisanje ukoliko se bavite zahtevnijim i komplikovanijim poslovima.

  • Besprekorno skeniranje i čuvanje dokumenata u uslugama u oblaku

    Skenirajte dokumente direktno u OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams i Google Drive.

  • Štampanje bez upravljačkih programa iz usluga u oblaku

    Sa panela svog multifunkcionalnog štampača direktno pristupite dokumentima koje čuvate u uslugama SharePoint Online, OneDrive for Business i Microsoft Teams i štampajte ih odatle.

Kako dobiti Epson Print Admin

Za više informacija obratite se lokalnom prodavcu ili kontaktirajte našu kompaniju.

Uštedite novac i smanjite uticaj na životnu sredinu

Oslobodite se gomila papira oko štampača zahvaljujući jednostavnom izboru dokumenata koje treba štampati – dokumenti se štampaju tek kad korisnik dođe do štampača i time se uklanja najčešći uzrok pojave otpada od štampanja, a istovremeno povećava bezbednost odštampanih dokumenata. Svako pravilo omogućava da se onome ko štampa dokument pošalje obaveštenje koje predstavlja jednostavan način za podučavanje korisnika odgovornom ponašanju, npr. prilikom štampanja velikih dokumenata u boji. Organizacije mogu da prate i raspodeljuju troškove za usluge štampanja, skeniranja i kopiranja pojedinim centrima za naplatu ili klijentima. EPA prati i pruža izveštaje o uslugama naplate unetim u multifunkcionalni štampač i omogućava lako vođenje računa i praćenje. Administratori mogu da podese kodove za naplatu koji organizacijama omogućavaju da upravljaju i prate troškove korisnika, odeljenja, projekata i centara za naplatu troškova.

Rešenja za preduzeća

Epson nudi kompletan paket naprednih rešenja za štampanje i skeniranje koji preduzećima omogućava lako upravljanje instalacijom, konfiguracijom i radom celokupnog okruženja za štampanje. Epson Solutions Suite zadovoljava sve vaše potrebe, uključujući radne procese, bezbednost, upravljanje grupom štampača, daljinske usluge i integraciju uređaja drugih proizvođača.

Modeli kompatibilni sa softverom Epson Print Admin

Specifikacije i sistemski zahtevi

Server

Operativni sistemiMicrosoft Windows Server 2016 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials/Standard/Datacenter)
Windows 10 (x64) (Pro/Enterprise/Education)1
Windows 11 (Pro/Enterprise/Education)1
Virtuelno okruženjeHyper-V ver. 2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0
VMWare vSphere ver. 4.1, 5.5, 6.0, 7.0
Preporučena baza podatakaMicrosoft SQL Server 2017 Express obezbeđen uz instalacioni program EPA x64
Kompatibilnost baze podatakaMicrosoft SQL Server 2016/2017/2019/2022
Softverski zahteviCPU: 2 GHz (x64) ili brži, najmanje 2 jezgra/sa EPA naprednim radnim procesima: CPU 2 GHz (x64) ili brži, najmanje 4 jezgara.
RAM: 2 GB (preporuka: najmanje 4 GB)/sa EPA naprednim radnim procesima: RAM 4 GB (preporuka 8 GB ili više)
Minimalni slobodan prostor na čvrstom disku: 50 GB ili više
Obaveštavač o upravljačkim programima i klijentimaMicrosoft Windows Server 2008 SP2 ili noviji (Standard/Enterprise/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2008R2 SP1 ili noviji (Standard/Enterprise/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012R2 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2016 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials/Standard/Datacenter)
Windows 7 SP1 ili noviji (Professional/Enterprise)
Windows 8.1/10/11 (Professional/Enterprise/Education)
Mac OS X 10.8.5 ili noviji
Chrome OS 110 ili noviji2
Softver.Net Framework 4.6.2 ili noviji

Administracija

Podržani jezici u veb-sistemuEngleski, francuski, italijanski, nemački, španski, portugalski, holandski, ruski, ukrajinski, češki, poljski, mađarski, danski, finski, grčki, norveški, rumunski, slovački, švedski, turski, japanski, tradicionalni kineski, pojednostavljeni kineski, korejski
Upravljanje korisnicimaLokalna baza podataka, Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Workspace, Google Secure LDAP
Podrška za uvoz/izvoz korisničkih podataka iz/u CSVDa
Podrška za Active Directory:Windows Server 2016
Windows Server 2019
Windows Server 2022
Windows Server 2025
Sinhronizacija usluga direktorijumaDa, korisnici i grupe
Politika upravljanja lozinkamaDa (samo lokalni korisnici)
Zaključavanje nalogaDa

SMTP server

Provera identitetaNema provere identiteta, SMTP provera identiteta (CRAM-MD5, PLAIN, LOGIN provera identiteta), POP pre SMTP-a, Microsoft Exchange Online/Outlook.com
ŠifrovanjeNema šifrovanja, StartTLS, SMTP preko TLS-a

Veb-server

IIS (Microsoft Internet Information Services)8.0, 8.5, 10.0

Održavanje

SistemAdministratorski nalog, sistemski nalog, pravljenje rezervnih kopija podataka, debagovanje

Karakteristike

Osnovne karakteristikeKontrola troškova, bezbednost, daljinsko štampanje, povećanje produktivnosti uz personalizovani korisnički interfejs i funkcije, usluge skeniranja u oblaku, politike i pravilnici, izveštaji
Metod provere identitetaID kartica, nalog/lozinka, PIN kod
Samoregistracija korisničke ID karticeDa
Direktna štampaDa
Bezbedno daljinsko štampanjeDa
Automatsko puštanje posla pri prijavljivanjuDa
Prilagodljivo automatsko brisanje nepuštenih poslovaOd 1 sata do 720 sati
Omogućavanje/onemogućavanje funkcija po korisniku i grupiDa
Podrška za personalizovane funkcijeDa
Prilagodljiv dizajn panela uređajaDa
Funkcije korisničkog veb-interfejsaInformacije o korisniku, lista zadataka na čekanju, istorija, preuzimanje upravljačkog programa/klijenta

Politike i pravilnici

Primenljivi režimiPrisilna konverzija, edukacija korisnika
Po vrsti poslaDa
Po korisniku/grupiDa
Podrška za kvoteDa
Lista podešavanja troškova po uređajuJednostavna, standardna, napredna
Cena po uređaju/po grupi korisnikaDa
Personalizovana upozorenja za korisnike po unapred definisanom pragu kvotaDa

Standardne funkcije skeniranja na odredište

Funkcije direktnog skeniranjaSkeniraj i pošalji mi, Skeniraj na FTP server, Skeniraj u mrežnu fasciklu
Podržani formati datoteka prilikom skeniranjaPDF, PDF/A, JPEG, TIFF, multi-TIFF, PDF zaštićen lozinkom
Odredište skeniranog dokumentaMrežna fascikla (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), e-pošta

Opcioni napredni radni procesi

Usluge skeniranja u oblakuSharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Teams i Google Drive
Usluge štampanja iz oblakaSharePoint Online, OneDrive for Business, Microsoft Teams3
Podržani jezici za pretražive PDF datotekeEngleski, francuski, italijanski, nemački, španski, portugalski, holandski, češki, poljski, mađarski, danski, finski, grčki, norveški, rumunski, slovački, švedski, turski, arapski, hebrejski, japanski, tradicionalni kineski, pojednostavljeni kineski, korejski, ruski, ukrajinski, vijetnamski, tajski, malajski
Format datoteka za skenirane dokumentePDF, PDF/A, pretraživi PDF, pretraživi PDF/A, kompaktni PDF, kompaktni PDF/A, BMP, PNG, JPEG, TIFF, multi-TIFF, PDF zaštićen lozinkom
Podrška za preskakanje praznih stranaDa
Automatsko razdvajanje poslova pomoćuFiksnog broja strana, veličine datoteka, praznih strana, razdvajajućih šablona, bar-kodova, OCR-a
Automatska podešavanja naziva datotekeKorisnički ID, korisničko ime, grupa, naziv uređaja, bar-kod, OCR, datum/vreme, brojač strana, slobodan tekst
Podešavanja automatskog kreiranja i imenovanja fascikliŠablonski naziv, korisnički ID, korisničko ime, grupa, naziv uređaja, bar-kod, OCR, datum/vreme, brojač strana, slobodan tekst
Odredište skeniranog dokumentaMrežna fascikla (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), e-pošta, Microsoft SharePoint Server, OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams i Google Drive
Podržani bar-kodoviUPC_EAN_JAN, ITF, CODE39, CODABAR, CODE128, Kod za skeniranje, PDF417, DataMatrix
Format indeksnih datotekaCSV, XML, TXT
Naziv indeksnih datotekaŠablonski naziv, ime datoteke sa slikama prilikom skeniranja, korisnički ID, korisničko ime, naziv grupe, naziv uređaja, naziv servera, datum/vreme, brojač strana, slobodan tekst
Sadržaj indeksnih datotekaKorisnički ID, korisničko ime, naziv grupe, naziv uređaja, šablonski naziv, vreme početka/završetka skeniranja, informacije o slikama (širina, visina, rezolucija, broj bitova slike), broj strana, ukupan broj strana prilikom skeniranja, broj strana/ukupan broj strana u dokumentu), bar-kod, vrsta bar-koda, OCR, informacije o razdvajanju poslova, tip odredišta

Izveštaji

Korisnici/grupeCena, broj strana, broj strana po veličini papira, štampanje na bazi pravila
UređajiBroj strana, broj strana po veličini papira
FakturisanjeCena, cena po grupi
SistemIzveštaj o rangiranju cena, izveštaj o okruženju, izveštaj o istoriji korišćenja
Kreiraj prilagodljiv izveštajDa
Slanje zakazanog izveštaja e-poštomDa
Smeštanje zakazanog izveštaja u fasciklu (SMB)Da
Format datoteke izveštajaHMTL, CSV
Podešavanje zaštite korisnikaSkrivanje naziva datoteke


1 Nije kompatibilno sa opcionim naprednim radnim procesima
2 Samo upravljački program
3 Podržani formati datoteka: PDF, DOCX, XLSX, PPTX

Oblikujemo budućnost štampe uz tehnologiju bez zagrevanja

Prelazak sa laserskog štampača na štampač bez zagrevanja vam omogućava da koristite manje energije i smanjite uticaj štampanja na životnu sredinu.

FAQs

Šta je Epson Print Admin?

Epson Print Admin je softversko rešenje na bazi servera koje omogućava preduzećima centralizovanu kontrolu i bezbednost tokom procesa štampanja, skeniranja i kopiranja.

Koje su prednosti korišćenja softvera Epson Print Admin?

Korišćenje softvera Epson Print Admin donosi nekoliko prednosti. To između ostalog uključuje:

•Povećanje produktivnosti usled uštede vremena personalizacijom korisničkih interfejsa i njihovim prilagođavanjem profilima zaposlenih, tako da korisnici imaju pristup sistemu jednim pritiskom na dugme.
•Bezbedno korišćenje uređaja zahvaljujući proveri identiteta, koja štiti korisnike od neovlašćenog pristupa.
•Lako upravljanje funkcijama štampanja, kopiranja i skeniranja putem jednog veb-interfejsa.
•Laka integracija sa IT infrastrukturom i još mnogo toga.
•Smanjenje otpada jer se dokumenti štampaju tek nakon što korisnik odobri zadatak preko kompatibilnog uređaja.
•Edukujte zaposlene o odgovornom štampanju kako biste rešili problem bespotrebnog štampanja u boji u trenutku kreiranja zadatka štampanja.
•Kontrola i praćenje troškova tokom upravljanja štampom

Pročitajte više o prednostima korišćenja softvera EPA

Koju vrstu praćenja i izveštavanja nudi Epson Print Admin?

Epson Print Admin nudi preduzećima set robusnih funkcija za praćenje i izveštavanje koje su posebno osmišljene kako bi im omogućile jasno razumevanje praksi i potreba štampanja, skeniranja i kopiranja. Evo nekoliko primera:

•Praćenje i raspodela troškova: Korisnici mogu da pregledaju detaljnu evidenciju troškova skeniranja, štampanja i kopiranja. To organizacijama pomaže da precizno kontrolišu svoje troškove štampanja.
•Praćenje upotrebe: Korisnici mogu da prate obim štampe i da pregledaju aktivnosti korisnika i upotrebu uređaja. To organizacijama pomaže da uvide gde je moguće povećati efikasnost.
•Izveštavanje: Generišite detaljne izveštaje o aktivnostima skeniranja i kopiranja. Možete koristiti i prilagođene izveštaje da biste analizirali određene podatke.
•Praćenje zaštite životne sredine: Praćenjem obima štampe, ovaj sistem pomaže organizacijama da prate i smanje otpad od papira.
•Kodovi za fakturisanje: Korisnici mogu zadacima dodeliti određeni kod. Nakon toga mogu generisati izveštaje kako bi prikupili informacije o tome koliko je naplaćeno za svaki kod ili mogu kreirati zakazane zadatke kako bi se automatski generisali ovi izveštaji za potrebe analiziranja.

Kako Epson Print Admin vrši proveru identiteta korisnika?

Epson Print Admin podržava nekoliko različitih metoda provere identiteta, tako da administratori mogu izabrati onaj koji najviše odgovara njihovom okruženju.

Ove metode između ostalog uključuju:
•ID i lozinke korisnika: Korisnici se mogu prijaviti tako što će uneti svoje podatke na kontrolnoj tabli štampača.
•ID broj: Korisnici potvrđuju identitet pomoću jedinstvenog ID broja
• Kartica za proveru identiteta: korisnici samo prevuku ili prinesu svoju karticu.

Da li je softver Epson Print Admin dostupan na drugim jezicima?

Da. Softver je dostupan na 24 jezika.

Da li se softver Epson Print Admin može koristiti u kompaniji moje veličine?

Epson Print Admin je posebno razvijen za mala i srednja preduzeća. Takođe, podržava fleksibilnost i skalabilnost da bi se zadovoljile jedinstvene potrebe različitih sektora, uključujući obrazovanje, zdravstvo, proizvodnju i logistiku, finansijske usluge, državnu upravu, pravne poslove i računovodstvo. Epson Print Admin je višenamensko rešenje koje se može prilagoditi različitim grupama unutar vaše organizacije ili čak pojedinačnim korisnicima, tako da je savršen izbor za širok spektar poslovnih okruženja.

Spremni ste da saznate više?

Porazgovarajte sa nekim iz našeg tima da biste otkrili kako možete da smanjite troškove i da povećate efikasnost

1 Determinado de acordo com a norma ISO/IEC 17629 que apresenta a média FPOT(seg) do Teste de Categoria de Escritório no modo simplex/duplex A4 predefinido. Para mais informações, visite www.epson.eu/testing.