Garancija koja vam pruža potpunu sigurnost
Želimo da našim klijentima ponudimo brzu i pouzdanu uslugu kojom ćemo obezbediti ponovno i besprekorno korišćenje Epson proizvoda u najkraćem mogućem roku.
Dodatne usluge i podrška u okviru garancije
Bez neočekivanih troškova popravke do 5 godina.
Unapred dogovorena cena
Jednostavnije planiranje budžeta i veća kontrola nad troškovima servisiranja.
Ovlašćeni serviseri kompanije Epson
Popravku proizvoda vrše obučeni profesionalci kompanije Epson.
Epson servisni centri
Na raspolaganju su vam brojni profesionalni serviseri i majstori.
Neograničena podrška putem telefona i e-pošte
Naši centri za interakciju sa klijentima pružaju podršku putem telefona i e-pošte tokom celog životnog veka Epson proizvoda.
Daljinska podrška
Epson nudi veliki izbor opcija za daljinsku podršku. Za više detalja obratite se lokalnom Epson centru za interakciju sa klijentima.
Standardna garancija u poređenju sa garancijom CoverPlus | Standardna garancija | CoverPlus | Program produženja radnog veka proizvoda |
---|---|---|---|
Period trajanja garancije | Standardno 1–2 godine | Ukupno do 5 godina | Do 8 godina za obuhvaćene proizvode |
Vreme odziva | Ciljano vreme odziva | Prioritetno vreme odziva | Prioritetno vreme odziva |
Zameni vrstu standardne usluge | Ne | Da | Da |
Prikaži standardnu komercijalnu garanciju | Prikaži uslove i odredbe | Prikaži uslove i odredbe |
Vrste usluga koje pružamo
Garancija CoverPlus pruža veliki broj usluga:
U servisnom centru
Ovi uslužni paketi obuhvataju popravku vašeg proizvoda u ovlašćenom Epson servisnom centru tokom trajanja garancije. Garancija pokriva popravku i zamenu delova. Kod nekih delova sa oznakom održavanja ili doživotne usluge zamena se vrši samo u slučaju kvara, a ne po isteku radnog veka. Potrebno je da pošaljete ili donesete neispravan proizvod u Epson servisni centar, a mi ćemo vam ga nakon popravke poslati kurirskom službom na vašu adresu.
Dostupne opcije u trajanju od 3, 4 i 5 godina
Na licu mesta
Ovi paketi usluga obuhvataju popravku proizvoda na licu mesta od strane ovlašćenog servisera kompanije Epson. Posetiće vas naš inženjer i popraviće proizvod. Trudimo se da na sve pozive odgovorimo u roku od dva radna dana.
Dostupne opcije u trajanju od 3, 4 i 5 godina.
Zamena na licu mesta
Ovi paketi usluga obuhvataju popravku ili zamenu proizvoda na licu mesta od strane ovlašćenog servisera kompanije Epson. Posetiće vas naš inženjer kako bi uzeo neispravan proizvod i odneo ga na popravku u lokalni servisni centar. Nakon popravke, proizvod vraćamo u vaše prostorije. Trudimo se da po prijemu zahteva pošaljemo inženjera u roku od dva radna dana.
Dostupne opcije u trajanju od 3, 4 i 5 godina
Kako kupiti CoverPlus
Evo 5 jednostavnih koraka koji će vam pomoći da kupite i koristite produženu garanciju CoverPlus.
Pronađite Epson proizvod
Pogledajte dostupne CoverPlus pakete za proizvod koji ste izabrali.
Izaberite i kupite CoverPlus paket
Naručite proizvod preko interneta ili prodavca
Dobićete e-poruku od kompanije Epson kojom potvrđujemo da ste kupili produženu garanciju i poslaćemo vam registracioni kod za proizvod
U prilogu poruke biće PDF dokument sa svim informacijama u vezi sa produženom garancijom i kontakt podacima za tehničku podršku. Takođe ćete dobiti 16-cifreni bezbednosni kod za registraciju proizvoda.
Registrujte Epson proizvod preko interneta
Potrebno je da registrujete Epson proizvod koristeći 16-cifreni bezbednosni kod koji smo vam poslali u e-poruci.
Proverite garanciju vašeg proizvoda
Možete da se vratite i proverite produženu garanciju Epson proizvoda.
Kako kupiti program produženja radnog veka proizvoda
Produžite životni vek vašeg omiljenog Epson proizvoda kupovinom naše nove garancije koja pruža dodatnu zaštitu i štiti novac koji ste uložili.
Uverite se da vaš proizvod već ima registrovanu garanciju CoverPlus
Obratite se lokalnom prodavcu koji će vam objasniti sve pogodnosti i pružiti svu potrebnu pomoć oko kupovine programa produženja radnog veka proizvoda
Često postavljana pitanja
Kada mogu da kupim CoverPlus paket?
Paket možete da kupite u roku od 60 dana od dana instaliranja Epson proizvoda.
Od kog datuma mogu da koristim usluge obuhvaćene Epson CoverPlus paketom?
Paket možete koristiti od 1. dana nakon što instalirate proizvod koji ste prethodno registrovali. Na primer, 3-godišnji CoverPlus paket traje 3 godine od dana kada ste kupili proizvod.
Da li tokom garantnog perioda postoji ograničenje koliko puta mogu da zatražim pomoć u vezi sa popravkom proizvoda?
Ne postoji ograničenje. Možete zatražiti popravku proizvoda onoliko puta koliko je potrebno dokle god važi garancija Epson CoverPlus. Kompanija Epson ima pravo da zameni proizvod odgovarajućim drugim proizvodom ukoliko smatra da dalja popravka nije isplativa.
Kako da znam kada ističe garancija za proizvod?
Posetite https://warrantycheck.epson.eu/ i unesite serijski broj. Videćete informacije u vezi sa standardnom i eventualnom produženom garancijom vašeg proizvoda.
Kako da se obratim za pomoć ukoliko mi je potrebna?
Možete se obratiti lokalnoj Epson službi za podršku putem telefona, e-pošte ili ćaskanja na mreži. Kompletnu listu brojeva i kontakata možete pronaći ovde.
Podrška
Posetite našu stranicu podrške da biste pronašli korisne informacije i saznali kako da nas kontaktirate.