Vizija i strategija

VIZIJA I STRATEGIJA

Uvod

Svi igramo ulogu u izgradnji bolje budućnosti. Za Epson, to što smo kompanija koja je održiva znači da pazimo na svaki aspekt naše organizacije – od najmanje sijalice do najveće fabrike.

Strategija korporativne društvene odgovornosti (CSR)

Epson nastavlja da doprinosi podizanju svesti o globalnim društvenim problemima. Deo naše misije je izgradnja poverenja kroz stvaranje inovativnih proizvoda i rešenja koja pomažu lokalnim zajednicama da rastu i napreduju. Naša tekuća CSR aktivnost pomaže u stvaranju boljeg sveta i predstavlja srž filozofije rukovođenja u kompaniji Epson.

Ciljevi održivog razvoja

„Transformacija našeg sveta: Agenda o održivom razvoju za 2030. godinu” usvojena je 2015. godine na samitu UN o održivom razvoju, na kojem je prisustvovalo više od 150 svetskih lidera.

Ova agenda je plan rada za ljude, planetu i prosperitet koji sadrži deklaraciju i skup od 17 ciljeva i 169 ciljeva održivog razvoja.

Kao što je navedeno u „Filozofiji rukovođenja”, kompanija Epson nastoji da postane nezamenljiva kompanija, što predstavlja ambiciju za koju Epson smatra da je u skladu sa realizacijom ciljeva održivog razvoja (COD) Ujedinjenih nacija.

Upravljanje

Kancelarije kompanije Epson za CSR upravljanje je direktno odgovorna predsedniku kompanije. Globalni direktor za CSR je član odbora direktora korporacije Seiko Epson i ima ukupnu odgovornost i ovlašćenja za CSR aktivnosti Epson grupe.

CSR organizacija

Misija Kancelarije za upravljanje CSR-om je da promoviše CSR aktivnosti u celoj Epson grupi i da pomogne kompaniji Epson da bude nezamenljiva kompanija.

Ključne teme za CSR

Da bismo postigli ciljeve navedene u našoj „Filozofiji rukovođenja” i da bismo postali nezamenljiva kompanija, smatramo da je važno identifikovati izazove i rešavati ih pozitivnim poslovnim aktivnostima.

Tokom 2017. godine, kompanije Epson je izabrala CSR teme uzimajući u obzir društvena pitanja definisana standardom ISO 26000 i drugim izvorima. Ocenili smo ih kako iz sopstvene, tako i iz društvene perspektive i postavili smo ključne prioritetne teme u matrici „Ključne CSR teme (Materijalnost)”. U nastavku saznajte više o našim ključnim temama za CSR.

GLAVNO POSLOVANJEDRUŠTVENA PITANJAEKOLOŠKA PITANJAUPRAVLJANJE
Stvaranje novih proizvoda i usluga uz vodeće tehnologijeKvalitet proizvoda i komunikacijaEfikasno korišćenje energije i resursaUsaglašenost
Poslovne operacije usklađene sa globalnim društvenim trendovimaZdravlje i bezbednost potrošačaKlimatske promene i globalno zagrevanjeJačanje informacione bezbednosti
Poboljšanje produktivnosti korišćenjem IKT-aPromovisanje različitostiDoprinos životnoj sredini kroz proizvode i usluge
Konkurentnost proizvodaRazvoj, zapošljavanje i zadržavanje ljudskih resursa
Strateški marketingPoštovanje ljudskih prava
Upravljanje lancem nabavke

Posvećenost

Kao član društva, kompanija Epson ima beskompromisni pristup društveno odgovornom korporativnom ponašanju u oblastima kao što su usaglašenost, ljudska prava, ekologija, različitost radne snage i upravljanje lancem snabdevanja. Ozbiljno shvatamo ova i druga društvena pitanja i radimo na njihovom rešavanju. Težimo tome da kompanija Epson bude nezamenljiva kompanija svojim etičkim korporativnim ponašanjem i tako što ćemo igrati centralnu ulogu u ostvarivanju boljeg sveta kroz proizvode i usluge koje pružamo.

Izveštavanje

Posvećeni smo transparentnosti i dokumentujemo svoje CSR aktivnosti od 1999. godine.

Nagrade

Stalna posvećenost kompanije Epson izgradnji bolje budućnosti prepoznata je širom Evrope.

Saznajte više o korporativnoj društvenoj odgovornosti